Αποφεύγοντας τους τραυματισμούς

Loukas Katapodis

Ένας από τους κυριότερους στόχους ενός καλού προπονητικού προγράμματος,
είναι η αποφυγή τραυματισμών.

Η ένταξη των ασκήσεων στον προπονητικό σας σχεδιασμό, που συμβάλλουν στην πρόληψη των τραυματισμών, είναι το κλειδί για μία επιτυχημένη αγωνιστική πορεία.

2 thoughts on “Αποφεύγοντας τους τραυματισμούς

  1. Οι διατάσεις μετά από κάθε άσκηση είναι επίσης σωτήριες! Προλαμβάνουν τραυματισμούς και κάνουν τους μύες περισσότερο ελλαστικούς.

    • Πάρα πολύ καλά κάνεις και το αναφέρεις. Οι ασκήσεις των διατάσεων και οι ασκήσεις ευκαμψίας, συντελούν στην καλή φυσική κατάσταση των μυών, των συνδέσμων-τενόντων και των αρθρώσεων, προλαμβάνοντας πολλές φορές σημαντικούς τραυματισμούς που προέρχονται από την επιβάρυνση της προπόνησης.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s